Ofte stillede spørgsmål

Hvor kan jeg parkere?

Hvis du kommer i bil, er der gode muligheder for parkering omkring Portalen. Du kan holde på parkeringspladsen på bagsiden af Portalen eller på Waves’ tagparkering frem til kl. 24.00, hvor der er flere hundrede parkeringspladser som er gratis. Der er også mulighed for at parkere bag McDonald’s.


Skal jeg sidde ned eller stå op?

Salene i Portalen er fleksible, og salsopstillingen varierer – også på grund af kontraktlige bindinger –fra arrangement til arrangement. De fleste arrangementer er med siddepladser, men der er også arrangementer, hvor der kun er ståpladser.

Hvordan salen er indrettet til det enkelte arrangement kan altid oplyses ved billetbestilling.

Se plan over den store sal i teateropstilling

Se plan over den store sal i cafeopstilling


Kan jeg købe gavekort til Portalen?

Gavekort (plastik-kreditkort) kan købes i Portalens Billetkontor eller på ticketmaster.dk ved at trykke her: gavekort

Gavekort til Portalens arrangementer kan udstedes på et beløb efter eget valg.

Køber du kortet hos Ticketmaster skal du regne med, at der kan gå flere dage, før du modtager kortet med posten.

Gavekort kan bruges til køb på Ticketmaster.dk, via Ticketmaster Servicecenter på telefon 7015 6565 og i Portalens billetkontor.

Køber du gavekortet i Portalens billetkontor får du et gratis gaveomslag med til dit gavekort.


Lejer Portalen lokaler ud?

Det er muligt at leje Portalens lokaler til møder og konferencer – læs mere her: Møder & Konferencer


Hvad med overtøjet?

Vi henstiller til, at man ikke medbringer overtøj på balkonen og heller ikke i salen, når den er indrettet med siddepladser. I foyeren finder du betalingsgarderobe, afgiften er 20,- kr. pr. jakke / frakke. Der forefindes ligeledes gratis garderobe på eget ansvar. Henvendelse om glemte sager til Portalens Billetkontor på: 43 97 83 00

Hvad med ledsagerordning?

Portalen har ikke ledsagerordning – ledsager skal også købe billet.


Jeg er kørestolsbruger

Som kørestolsbruger er det vigtigt, at du køber din billet gennem Portalens billetkontor (se åbningstider), hvor du allerede ved bestilling af billetter gør opmærksom på dine behov.

Ved ankomsten bedes du henvende dig til personalet, der på bedste vis vil yde dig hjælp ved placeringen.

Der forefindes elevator og handicaptoilet.